اصل بر حضور پرشور در انتخابات است تا به این تکلیف الهی و وجدانی عمل کنیم

نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: حضور در انتخابات تأثیرگذاری در سرنوشت آینده این مملکت و ما خواهد بود و اصل بر حضور پرشور همه است تا به این تکلیف الهی و وجدانی عمل کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن حسینی شاهرودی با یاد و خاطره شهدای حادثه منا و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما برخاسته از انتظار حضرت مهدی (عج) است افزود: حضور شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی مانند شهید مجید یونسیان که از شهدای حادثه منا بودند نیز برخاسته از این انتظار بود و ازجان‌گذشتگی و جانبازی بزرگوارانی چون هادی یونسیان پدر شهید مجید که بیش از 30 سال است که ترکش‌های دوران دفاع مقدس را در بدنش دارد و قطعا این‌ها را با خود به یادگار خواهد برد نیز به دنبال انتظار مهدی (عج) است و شهدایی مثل شهدای منا که مظلومانه در سرزمین وحی به شهادت رسیدند هم در امتداد همین انتظار است.

وی اظهار کرد: تکلیفی را ما و شما جوان‌ها داریم بر اینکه منتظر باقی بمانیم نه در گوشه خانه بلکه همیشه باید چشم‌به‌راه و آماده‌باشیم تا ولی‌اش ظهور یابد و منجی عالم باشد.

حسینی با تأکید بر ایام انتخابات بیان کرد: انتخابات دستاورد انقلاب اسلامی است و از برکات این انقلاب است که به ما رسیده و این هم در مقوله انتظار می‌گنجد لذا حضور در انتخابات تأثیرگذاری در سرنوشت آینده این مملکت و مردم ما خواهد بود و اصل بر حضور پرشور همه است تا به این تکلیف الهی و وجدانی عمل کنیم.

وی از همه به‌خصوص دانشجویان خواست تا عقلانی و نه احساسی در انتخابات حضور یابند و تصریح کرد: آنچه نظام و انقلاب و آینده آن به ما حکم می‌کند همان را عمل کنیم و امیدواریم با این قدم‌هایی که برمی‌داریم بتوانیم بخشی از رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را جامه عمل بپوشانیم.

نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجید یونسیان را از کودکی می‌شناختم که تمام عشق و ایثار و فداکاری را در این عزیز می‌دیدم و اگر بخواهیم مصداق انسانی متعهد، معتقد و انقلابی و با روحیه جهادی را نام ببریم می‌توانیم از این شهید والامقام یادکنیم.

سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود نیز در این مراسم ضمن تبریک این ایام گفت: انشالله برای حماسه‌آفرینی روز انتخابات بستر آماده است و بیش از 4200 نفر از عوامل اجرایی و نظارتی از یک ماه گذشته فعالیت خود را شروع کرده‌اند تا بستر حضور همه واجدین شرایط را فراهم کنند.

دکتر سید حسین بدیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم گفت: مطمئنا آرامش امروز ما مدیون زحمات و ازجان‌گذشتگی این عزیزان است و روز جمعه بارأیی که خواهیم داد پاسدار خون شهیدان خواهیم بود.

پدر شهید مجید یونسیان نیز که در این جشن حضور داشت در شب تولد پسر شهیدش که از شهدای حادثه منا بود گفت: ما هر زمان تکلیفی داریم، زمانی جنگ بود و امروز درس و علم‌آموزی و تعهد و تخصص وظیفه تک‌تک دانشجویان است که باید باهمت و تلاش مضاعف این مسیر را ادامه دهند.

کد خبر: 767803

وب گردی

وب گردی