ثبات، امنیت و آزادی اندیشه را در دولت روحانی تجربه کردیم

نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات ، امنیت، آزادی اندیشه، احترام و کرامت انسانی را در دولت تدبیر و امید بیشتر تجربه کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، پروانه سلحشوری یکشنبه شب در گردهمایی حامیان دکتر حسن روحانی در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز باابراز امیدواری نسبت به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد: امروز همه باید در تعیین سرنوشت کشورمشارکت کنیم چرا که آینده کشور برایمان بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آینده ایران برای تمامی شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و برای افرادی که قصد دارند با دروغ و نیرنگ در عرصه انتخابات پیش بیایند، اهمیتی قائل نخواهیم شد.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات نیز رای ما به روحانی است و تا زمانی که جوانان پرشور و با انگیزه در صحنه حاضر هستند، اعتدال و اصلاحات نیز زنده است.

وی ادامه داد: آیا فردی که صحبت از چهار درصد و 96 درصد می کند و خود جزو یک درصد ثروتمند کشور به شمار می رود، می تواند به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود.

رئیس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از روحانی حمایت می کنیم زیرا از دروغ خسته شده وهشت سال تجربه تلخ بی عزتی ایرانیان را دیده ایم، افزود: افرادی را که لباس اقوام مختلف بر تن کرده و در عین حال به مردم توهین کنند، هیچگاه قبول نداریم.

سلحشوری با بیان این که امنیت را در دولت تدبیر و امید تجربه کردیم، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور در دولت تدبیر و امید بیشتر ازهمیشه نمایان شد و امید است با روی کار آمدن مجدد حسن روحانی این اقتدار در جهان بیشتر شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی شایسته ترین فرد در بین کاندیداهاست چرا که رقیب دیگر روحانی حتی یک روز نیز تجربه قوه مجریه را ندارد و وی در تمامی سال ها در قوه قضائیه بوده است.

وی تصریح کرد: فردای خود را با کسی خواهیم ساخت که وعده دروغ به ما نمی دهد؛ رای ما به فردی است که دست پرورده مکتب هاشمی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رای ما در این دوره از انتخابات به فردی است که توانسته بعد از انقلاب رکورد دار کمترین نرخ تورم در کشور باشد و برای حمایت از وی پای صندوق های رای خواهیم رفت.

300/301

کد خبر: 767882

وب گردی

وب گردی