پلمب مراکز منشأ بوی بد فرودگاه امام(ره)

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت : منشأ بوی بد فرودگاه امام که 19 کانون داشت، سال گذشته شناسایی شد و در حال حاضر دو مرکز که منشأ اصلی بوی بد فرودگاه بودند پلمب شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زیست آنلاین، ناصر مهردادی افزود: منشأ بوی بد فرودگاه امام کانون‌های مختلفی داشت که در سال گذشته 19 کانون شناسایی شدند و در سه بخش مقدار بوی آنان ارزیابی شد که نزدیک به 12 واحد اخطاریه قانونی گرفته و دو مورد با کمک دستگاه قضا حکم پلمپ برای آنان صادر شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس با پیگیری‌های مستمری که نسبت به مابقی منشأ‌های بوی بد فرودگاه امام داشتیم فاضلاب واوان و شهرستان اسلامشهر نیز یکی دیگر از کانون‌های بوی بد بودند که با کمک شرکت آب و فاضلاب در تصفیه فاضلاب این دو منطقه تسریع حاصل شد و در حال حاضر مشکل فاضلاب منطقه کاهش یافته است. مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: موضوع پلمب مراکز اصلی بوی بد فرودگاه امام باعث شد تا برخی واحدها نسبت به مشکلات زیست‌محیطی خود اقدام کنند و در حال حاضر شرایط تردد در مسیر فرودگاه امام نسبت به سال گذشته بهتر شده و روند رو به بهبودی دارد.
مهردادی ادامه داد: اداره کل محیط زیست استان تهران همچنان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و با واحدهای صنعتی که توجهی به مسائل زیست‌محیطی ندارند حتما برخورد قاطع می‌کند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 767952

وب گردی

وب گردی