شاه حسینی: سمای گرمسار جزو پنج سمای برتر کشور است

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم تجلیل از مدیران، مربیان و آموزگاران برتر این حوزه از درخشش سمای گرمسار در سطح کشور خبر داد و گفت: سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار جزو پنج سمای برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد شاه حسینی، معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و رئیس آموزشکده سمای ایوان کی در مراسم تجلیل از مدیران، مربیان و آموزگاران برتر این حوزه از درخشش سمای گرمسار در سطح کشور خبر داد و گفت: «سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار جزو پنج سمای برتر کشور قرار دارد.

در این مراسم که دکتر داریوش طاهری، فرماندار گرمسار، بخشداران مرکزی و ایوان کی، شهردار ایوان کی، رئیس ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و جمعی از مسئولین، مدیران، مربیان و آموزگاران حضور داشتند دکتر محمد شاه حسینی، معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و رئیس مجتمع آموزشی سمای ایوان کی به حضور 1750 دانش آموز در مدارس سمای واحد گرمسار در شهرهای گرمسار و ایوان کی اشاره کرد و گفت: کمک به نظام آموزشی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت مجموعه سما و برای ما افتخار است.

وی با بیان اینکه در مجموعه سمای واحد گرمسار 255 نفر برای تعلیم و تربیت نسل جوان کشور فعالیت می کنند اظهار کرد: اعتقاد داریم مدرسه و آن نهالی که در مدرسه پرورش می یابد قطعاً در آینده باعث شکوفایی کشور خواهد شد.

دکتر داریوش طاهری، فرماندار گرمسار هم به تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقاء سمای واحد گرمسار اشاره کرد و گفت: سمای شهرستان گرمسار در کشور توانسته رتبه بسیار ممتازی را کسب کند که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، معاونت سما و همه عوامل این مجموعه تشکر و قدردانی می کنیم.

وی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را کاری الهی دانست وگفت: دانشگاه آزاد اسلامی که به پیشنهاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و کمک یک میلیون تومانی امام راحل (ره) بنیانگذاری شد اکنون به یکی از مجموعه های برتر دانشگاهی در دنیا تبدیل شده است.

فرماندار گرمسار ادامه داد: تلاش های بسیار زیادی شده تا دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه برتر علمی در دنیا تبدیل شود و در این راه مسائل و مشکلات بسیار زیادی را متحمل شده ولی چون اصل دانشگاه آزاد اسلامی الهی، خدایی و جهادی و در راستای پیشبرد علم، فضیلت و معرفت در کشور بود الحمدلله به این درجه از پیشرفت رسیده که با دانشگاه های ممتاز دانشگاه برابری می کند.

طاهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را یکی از دانشگاه های ممتاز منطقه دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به یکی از مراکز با اهمیت منطقه و کشور به لحاظ اعضاء هیات علمی برجسته، اقدامات علمی، پژوهشی و آموزشی تبدیل شده است.

وی به بازدیدهای متعدد از مراکز آموزشی سمای گرمسار و ایوان کی و ممتاز بودن این مراکز اشاره کرد و گفت: فرمانداری و مسئولین شهرستان گرمسار در کنار شما هستیم و برای ارتقاء بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه سما تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم با حضور فرماندار گرمسار، بخشداران و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار خانم ها عزرا سمنانی، مریم شجری، طیبه کاشی، لاله حقیقت و لیلا رشمه ای و آقایان مصطفی زارع، ابراهیم کنشلو، علی خادم، ولی الله غفوری و رحمان شصتی به عنوان مدیران، مربیان و آموزگاران برتر معرفی و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 768024

وب گردی

وب گردی