برگزاری  کارگاه مقاله نویسی علمی در واحد تهران شرق

دکتر لیلا صاعدی رئیس باشگاه  پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران شرق طی گفتگوئی از برگزاری کارگاه مقاله نویسی علمی با حضور دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در سالن همایش دانشکده فنی و مهندسی واحد خبر داد.  

به گزارش ایسکانیوز، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران شرق در باره اهداف و نحوه برگزاری « کارگاه مقاله نویسی علمی » گفت : این کارگاه با هدف ارتقاء توانمندی دانشجویان در نگارش مقالات علمی ، آشنایی با شیوه های جستجوی مقالات و پیدا کردن آخرین یافته های علمی برای نوشتن مقالات علمی –پژوهشی و نیز کسب مهارت در انجام طرحهای پژوهشی توسط دکتر محمد قانونی بقا (پژوهشگر برتر سال95 واحد تهران شرق) بر پا شده است.
ایشان درباره اهمیت و ضرورت برگزاری این کارگاه گفت : امروزه تحولات تکنولوژی و اینترنت بر روند کلی فعالیت های پژوهشی دانشگاهها تأثیربسزائی دارد . در شرایط کنونی هزینه، وقت و تلاش زیادی صرف آموزش نیروهای مستعد و نخبه در دانشگاه می‌شود، در حالیکه بهره‌گیری علمی از این استعدادها خیلی ضعیف است .

صاعدی افزود : در این کارگاه مقاله نویسی، فنون مقاله نویسی علمی، روش های علمی نگارش مقالات فارسی و لاتین، بررسی اصالت مجلات، شناخت مجلات معتبر دانشگاهی و نیز روشهای ارسال مقاله به مجلات مختلف آموزش داده شد.

در خاتمه دکتر خانلو معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شرق ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد که در برگزاری این کارگاه نهایت تلاش خود را انجام دادند اظهار امیدواری کرد : این کارگاه با ارتقاء دانش و پژوهش و چگونگی مقاله نویسی به زبان علمی محققین حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد موجب افزایش تولیدات علمی و مقالات پژوهشی با کیفیت شود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 768030

وب گردی

وب گردی