مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مایوس ونا امید کنند

دبیر فراکسیون ورزش های قهرمانی وپهلوانی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور آحاد مردم در عرصه های حساس سیاسی همیشه بنیه نظام را قوت داد ه است گفت:مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مایوس وناامید خواهند کرد.

سیاوش الفتی دبیر اجرایی فراکسیون ورزش های قهرمانی وپهلوانی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در این باره اظهار داشت: ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت دو رویداد بزرگ را در پیش دارند, انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا که باید با حضور باشکوه خود دشمنان نظام, انقلاب و کشور را مایوس کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق ها علاوه بر استحکام کشور بر مراودات بین المللی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

مشاور فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: موفقیت در برجام , کاهش رکود و تورم , بهبود فضای کسب وکار , فروش نفت, بیمه کشتی ها و مهمتر از همه ارامش در جامعه از دستاوردهای دولت یازدهم به شمار می رود که تمامی این فعالیت ها نشان از تدبیر و بینش سیاسی بالای دولت یازدهم است.

الفتی در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند همه بیایند ,تا کشور بیمه شود گفت: قطعا مردم با حضوری حماسی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمنان انقلاب خواهند کشید.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 768092

وب گردی

وب گردی