اطلاعات مزدا CX-3 مدل 2017 منتشر شد

 کراس اوور به روز شده مزداCX-3 مدل 20177 با تکنولوژی های ایمنی اکتیو  مازاد، ارتقای طراحی کابین و اصلاحاتی در سواری و کاهش صدا عرضه شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تغییرات با افزایش قیمت 200 تا 500 دلاری در طیف مدل های این خودرو همراه هستند که با چهار نسخه، موتورهای بنزینی و دیزلی، گیربکس های اتوماتیک و دستی و ساختارهای دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال یکی از وسیع ترین طیف ها در کلاس خود دارد.

تغییرات اصلی در این خودرو تجهیز آن به ترمز اضطراری خودکار برای تمام مدل ها و بهره گیری از سیستم آشنای G-Vectoring مزدا است که با کاهش توزیع گشتاور و تغییر تعادل وزنی در پیچ ها، سواری را بهبود می دهد.

کابین این خودرو به فرمان و پانل تجهیزات نوین و آپشن هایی همچون نمایشگر بالای سر، چراغ های جلوی LED انتخابی و رادیوی دیجیتال مجهز می شود. هم چنین عایق بندی صدای بهتر، طراحی سیستم تعلیق جدید و دمپرهایی با تنظیم مناسب برای این خودرو ارائه می شوند.

مزدا تغییری در موتورهای این خودرو اعمال نکرده و همچنان موتورهای 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 109 کیلووات و گشتاور 192 نیوتون متر و 1.5 لیتری توربودیزل با قدرت 77 کیلووات و گشتاور 270 نیوتون متر را برای آن ارائه می دهد. CX-3 همچنان دارای طول 4275 میلی متر، ظرفیت صندوق عقب 2644 لیتر و 1555 میلی متر فاصله از زمین است.

رقبای اصلی این خودرو میتسوبیشی ASX، هوندا HR-V، سوبارو XV، نیسان قشقایی و جیوک، هولدن ترکس، سوزوکی ویتارا و تویوتا C-HR هستند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 768230

وب گردی

وب گردی