راهیابی تیم بسکتبال سما واحد رشت به مسابقات کشوری

رقابت های بسکتبال دانش آموزان پسرمقطع ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان که در سالن شهید صدر شهرستان لاهیجان برگزارشد و با قهرمانی تیم بسکتبال دبستان پسران سما واحد رشت به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز،تیم بسکتبال دبستان پسران سما رشت در دیدار پایانی با نتیجه 29 بر199بر تیم منتخب مدارس مقطع ابتدایی شهرستان لاهیجان پیروز شد و به مسابقات کشوری راه یافت.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان در حاشیه این مسابقات گفت:«حمایت از ورزش حرفه ای در سما در جهت توسعه سلامت جسم و روح دانش آموزان و ارتقای برند سازمانی است.»

رحمت علی صابری حقایق با بیان اینکه دانش آموزان سما با شعار سما سرآمد در مدارس و مهارت ایران اسلامی در این مسابقات حضور دارند اظهار کرد:«اگر جوانان به میادین ورزشی کشانده شوند در جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی می توان گام های ارزنده ای برداشت.»
کاپ و مدال قهرمانی این مسابقات توسط دکتر رحمت علی صابری حقایق دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما گیلان،علی اصغر بی آلایش رئیس هیات ورزشی دانش آموزی استان گیلان، مدیران آموزش و پرورش و با حضور جمعی از اولیا به دانش آموزان قهرمان سما اهدا شد.
تیم بسکتبال دبستان پسران سما با ترکیب فرحام فقیهی، رامبد معاف، مانی حقدادی، رامان خورشیدی، سید علیرضا خلق مظفر، علیرضا باسره ، رضا صابری ، پرهام تیزپا، مانی مومنی ، امیرحسین احتشامی، مهرزاد افروختگان ، آرین اکبری، آمین آرام، و به مربیگری شهریار کریمی در این مسابقات حضور داشت. سرپرستی تیم را امید رضوی بر عهده د اشت.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 768278

وب گردی

وب گردی