ادای احترام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به مقام شهدا/ بازدید از فضاهای آموزشی و آزمایشگاه های واحد ساری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز برای شرکت در جلسه شورای استان مازندران، وارد شهر ساری شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی محمد نوریان با ورود به ساری،پس از استقبال رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی، با حضور در گلزار شهدای گمنام واحد ساری، یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس را گرامی داشت.

دکتر نوریان با حضور در کنار قبور شهدا و ادای احترام به ساحت شهیدان امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگری همه مجاهدان راه خدا دانست.

وی با بیان خاطره ای از اولین روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و استقبال مردم، این روز را یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی خود عنوان کرد.

دکتر علی محمد نوریان که برای شرکت در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، به ساری سفر کرده است، از مجموعه دانشکده پزشکی و آزمایشگاه‌های دانشگاه واحد ساری بازدید کرد.

نوریان با بازدید از آزمایشگاه های تخصصی داندانپزشکی واحد ساری در جریان وضعیت رشته دندانپزشکی این واحد قرار گرفت.

بازدید از امکانات و فضاهای آموزشی دانشکده علوم پزشکی مانند CPR ، قلب و تزریقات، اتاق عمل، ریکاوری، ایستگاه جراحی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی وارتوپدی، ارولوژی، اطفال، ENT چشم، پراتیک مامایی و پرستاری از دیگر جاهایی بود که دکتر نوریان بازدید کرد.

شایان ذکر است، در این بازید رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و جمعی از مسئولان واحد ساری دکتر نوریان را همراهی می کردند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 768348

وب گردی

وب گردی