دعوت وزیر علوم از دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات

وزیر علوم بر حضور پرشور دانشگاهیان در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: از تمامی فرهیختگان، دانشجویان، استادان و محققان می‌خواهم که با رای خود بر روند رو به جلوی توسعه علمی کشور تا مرجعیت علم و فناوری در جهان انگشت تأیید بزنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد فرهادی با اعلام این مطلب اظهار کرد: خوشحالم به استحضار ملت فهیم و فرهیخته ایران برسانم که کشور ما در سال گذشته موفق شد از نظر رشد علمی موفقیت‌های چشم‌گیری را بدست بیاورد، بطوریکه ۲۵ کشور برتر تولید کننده علم دنیا را پشت سر گذاشت تا رتبه اول در رشد کمی و کیفی تولیدات علمی را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان، پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: با تکیه بر این باور، کشور ما موفق شد در سه سال گذشته بالغ بر ۵۱۰ میلیون دلار صادرات محصولات دانش بنیان را فقط از طریق پارک‌های علم و فناوری داشته باشد و این یعنی ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد بر مبنای علم، پژوهش و فناوری.

دکتر فرهادی در ادامه تصریح کرد: ایجاد نظام جامع آموزش‌های مهارتی و توجه جدی به رابطه هدفمند اشتغال، تحصیل و تلاش برای ایجاد دانشگاه‌های کارآفرین، همچنین تدوین و بازنگری بیش از ۸۰۰ برنامه درسی در جهت افزایش مهارت دانش آموختگان، از جمله فعالیت‌هایی است که ثمرات آن ان‌‌شاءالله بزودی عیان خواهد شد.

وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: امروزه برای استمرار این توفیقات در فضای امن و پر نشاط دانشگاه‌ها، از تمامی فرهیختگان، دانشجویان، استادان و محققان میخواهم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، بار دیگر عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند و با رای خود بر روند روبه جلوی توسعه علمی کشور تا مرجعیت علم و فناوری در جهان انگشت تأیید بزنند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 768415

وب گردی

وب گردی