حق پرست: مربی باتجربه باعث پیشرفت می شود/امیدوارم نوریان نگاهی ویژه به ورزش بانوان داشته باشد

ملی پوش جوانان تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی مختلف نهفته است که تنها با حمایت شکوفا و دیده خواهند شد.

سوگند حق پرست در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص قراردادش با دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: قراردادهای ما به صورت یکساله است و زمانش در سال تمام می شود سال بعد مجدد قرارداد بسته می شود. من تمایل زیادی با تمدید قراردادم با دانشگاه دارم ومنتظر خبر مسوولان هستم. متاسفانه امسال با یک پله سقوط نسبت به سال قبل در سکوی سوم ایستادیم و طبق بندهایی که در قراردادمان بود با جریمه رو به رو شدیم، حدود 30درصد از مطالباتمان کم شد، 10 درصد هم به خاطر مالیات فدراسیون کاهش یافت اما 60 درصد باقی مانده را کامل دریافت کردیم.

وی درخصوص شرایط آمادگی خود عنوان کرد: درحال حاضر تمرینات دانشگاه آزاد تعطیل است و بچه ها به صورت انفرادی آمادگی خود را حفظ می کنند. من هم در تا آبان ماه که لیگ شروع شود در تمرین های تیم ملی حضور دارم. شرایط تیم ملی هم خوب است؛ خرداد ماه بازی های آسیایی پیش رو داریم و در حال آماده سازی و هماهنگی باهم هستیم.

ملی پوش جوانان تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حضور مایدا چیچیچ در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی بیان کرد: متاسفانه من هنوز با مایدا کار نکرده ام، اما مربی خارجی با کیفیتی هستند و مسلماً می توانند کمک زیادی به بالا رفتن سطح والیبال بانوان کشور داشته باشند. از زمان حضور چیچیچ موفق شدیم مقام بهتری در آسیا کسب کنیم؛ از رتبه 8 به جایگاه پنجمی رسیدیم. من به عنوان یک ملی پوش و عضو کوچک خانواده والیبال موافق ادامه همکاری با این مربی باتجربه هستم بازهم باید منتظر تصمیم فدراسیون بود.

حق پرست در خصوص علی محمد نوریان و حضورش به عنوان سرپرست در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: پیشرفت ورزش بانوان تنها به حمایت تمام و کمال مسوولان بستگی دارد؛ استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی مختلف نهفته است که تنها با حمایت شکوفا و دیده خواهند شد. امیدوارم نوریان نگاهی ویژه به این موضوع داشته باشد و بودجه بیشتری را به بانوان اختصاص دهد.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 768421

وب گردی

وب گردی