همکاری ولوو و گوگل برای طراحی تکنولوژی خودرویی مبتنی بر اندروید

 شرکت گوگل تفاهم نامه همکاری با غول فناوری دنیا، شرکت گوگل به منظور طراحی و توسعه راهکارهای اندرویدی برای نسل آینده سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی خود امضا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، این همکاری به کاربران ولوو اجازه می‌دهد تا به مجموعه‌ای گسترده از نرم افزارهای متصل و خدمات پیش بینی شده دسترسی داشته باشند و قرار است طی دو سال آینده در مدل‌های جدید ولوو عرضه شود.

هنریک گرین، مدیر بخش R & D ولوو در این باره می‌گوید: "ما با همکاری خود با شرکت گوگل در حال برداشتن یک قدم استراتژیک بسیار مهم هستیم. خدمات و پلت فرم گوگل با ارائه امکان شخصی سازی بیشتر تجربه کاربری را بسیار بهبود خواهد بخشید و در عین حال، اندروید انعطاف پذیری بیشتری از منظر توسعه نرم افزاری در اختیار ما قرار می‌دهد."

وی در ادامه می‌افزاید: "با کمک اندروید، ما یک اکوسیستم غنی خواهیم داشت و در عین حال رابط کاربری نمادین ولوو را حفظ خواهیم کرد. ما صدها اپلیکیشن معروف و بهترین تجربه کاربری را در این عرصه قرار است ارائه کنیم."

این خودروساز سوئدی اعتقاد دارد این نوع همکاری‌های هوشمند آینده صنعت خودرو می‌باشند و استفاده از اندروید به عنوان سیستم عامل پایه موجب افزایش سرعت و انعطاف پذیری آن‌ها خواهد شد.

پاتریک بردی، مدیر بخش مهندسی اندروید گوگل در مورد این همکاری می‌گوید: "ما از همکاری خود با ولوو برای استفاده از اندروید در نسل آینده خودروهای این کمپانی بسیار هیجان زده هستیم. این همکاری به ما فرصت ارائه یک تجربه بدون درز از طریق یک پلت فرم اطلاعات سرگرمی با امکانات کامل و اکو سیستمی غنی از اپلیکیشن های اندرویدی و خدمات گوگل را فراهم می‌کند."

ولوو همچنین در زمینه اضافه کردن سرویس جست و جوی محلی گوگل به مدل‌های فعلی خود نیز با این شرکت همکاری می‌کند. این قابلیت به زودی از طریق آپدیتی که برای سیستم ناوبری سنسوس این کمپانی ارائه خواهد شد قرار است در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 778546

وب گردی

وب گردی