آسمان ۷ استان امروز بارانی است/ بازگشت پدیده گرد و غبار به کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پدیده گرد و غبار بار دیگر به آسمان کشور بازگشته و امروز شاهد گرد و خاک در برخی از شهرهای جنوبی و همچنین دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان،محمد اصغری گفت: امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه شاهد رگبار پراکنده در استان های، کرمان، شمال خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

او افزود: این بارش‌ها با رعد و برق همراه بوده و لازم است شهروندان در مواجه شدن با این شرایط احتیاط کرده و در نقاط پر خطر حضور پیدا نکنند.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در روز پنج شنبه اظهارکرد: در این روز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و ارتفاعات اصفهان رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد را خواهیم داشت.

اصغری از وقوع پدیده گرد و غبار در دامنه‌های البرز شرقی خبرداد و تصریح کرد: امروز شاهد وزش شدید باد در دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود و همین موضوع نیز سبب می‌شود گرد و غبار زیادی محدوده را فرا گیرد.

او در خصوص وضعیت شهرهای جنوبی کشور خاطرنشان کرد: در شهرهای جنوبی کشور شاهد افزایش دمای هوا و همچنین گرد و خاک خواهیم بود و توصیه می‌شود در این شرایط شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 778589

وب گردی

وب گردی