دعوت مولاوردی از مردم بوِیژه بانوان برای حضور گسترده در انتخابات

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: همه ما ایرانیان بویژه بانوان باید برای انتخابی اصلح و درست در روز 29 اردیبهشت ماه به میدان انتخابات بیاییم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی با بیان این مطلب افزود: حضور زنان در عرصه انتخابات می تواند به عنوان مشوقی جدی برای تمام اعضای خانواده برای مشارکت دادن همه در تعیین سرنوشت ایران اسلامی باشد، پس انتظار می رود که همه زنان برای دستیابی به حقوق شرعی و قانونی خود در این انتخابات حاضر شوند.
وی تصریح کرد: در صورتی که بانوان بخواهند برای ارتقای جایگاهی خود که سال ها برای دستیابی به آن تلاش کرده اند، برسند، باید پای صندوق های رای حاضر شوند.
مولاوردی ادامه داد: البته باید مشارکت مردم به ویژه بانوان اندک نباشد چون حضور حداکثری مردم می توانند تعیین کننده سرنوشت خوبی برای ایران اسلامی باشد.
وی تصریح کرد: حضور زنان در انتخابات می ‌تواند بر تشویق سایر اعضای خانواده برای رای دادن و مشارکت در تعیین سرنوشت خود موثر باشند و زنان هستند که می توانند یادآوری اهمیت مشارکت در عرصه انتخاباتی را به دیگران هم داشته باشند.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مشارکت باید حداکثری و با حضور گسترده مردم باشد، گفت: در صورتی که مشارکت در این عرصه مهم و سرنوشت ساز پایین باشد، به طور یقین نمی توانیم به آن اهدافی که می خواهیم برسیم.
مولاوردی تاکید کرد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک ‌تر می‌ شویم حساسیت شرایط و اهمیت مشارکت در این عرصه از سوی همگان بیشتر احساس می شود پس باید مردم عزیز ایرانی اسلامی این شرایط را به خوبی درک کنند و همه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ورستا مشارکت جدی و پرشور داشته باشند.
مولاوردی افزود: همانطوری که همه می دانند اگر مردم در این انتخابات شرکت کنند فقط سرنوشت چهار سال آینده را تعیین نمی کنند بلکه آثار آن را در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ‌فرهنگی و در سال های آینده شاهد خواهند بود، ‌پس می توانیم با شرکت در این انتخابات تصمیم درست را بگیریم.
وی ابراز امیدواری کرد، امسال نیز انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم به ویژه بانوان کشور در روز 29 اردیبهشت ماه داشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا فردا جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

دریافت و انتشار:نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 778920

وب گردی

وب گردی