کشف نزدیک به 140 کیلوگرم مواد مخدر درخوزستان

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 138کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستانهای خرمشهر و بهبهان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های خرمشهر و بهبهان در 2 عملیات جداگانه موفق به کشف 138 کیلو گرم مواد مخدر شدند.

وی افزود: در عملیات اول ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خرمشهر پس از شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان، مقدار 40کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

این مقام انتظامی به عملیات دیگر که درشهرستان بهبهان انجام شد اشاره کردوبیان داشت:پس از کسب خبراز سربازان گمنام امام زمان (عج)،تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه باموادمخدر استان و پلیس مواد مخدر بهبهان یک دستگاه خودروی وانت حامل مقدار 98 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در محور های ورودی شهرستان بهبهان شناسایی و توقیف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صالحی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این 2 عملیات چهار متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

دریافت کننده و انتشار:نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 778955

وب گردی

وب گردی