پرداخت چهار هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان گفت: در طول سال گذشته چهار هزار و 661 فقره تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره)و نیازمندان استان پرداخت شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ فردین قیصری روز پنجشنبه افزود: سه هزار و 919 فقره از این تسهیلات به مبلغ 90 میلیارد ریال مربوط به کارگشایی و 742 فقره تسهیلات به مبلغ 114 میلیارد ریال نیز مربوط به تسهیلات اشتغال بوده است.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه ها و اهداف تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمک به نیازمندان با استفاده از سپرده گذاری خیران است و بر این اساس خیران می توانند با سپرده گذاری و انجام عملیات بانکی خود در صندوق در این کار خیر مشارکت کرده و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.
مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کردستان بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد امام(ره)به مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، عنوان کرد: تسهیلات قرض الحسنه این نهاد در راستای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف خانواده های تحت حمایت پرداخت می شود.
به گفته وی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون با اتصال به شبکه ی شتاب و تبادلات بانکی آمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد.
قیصری افزود: تلاش می شود با ظرفیت ها و زمینه ای که کمیته امداد امام(ره) توسط این صندوق فراهم کرده است بخشی از مشکلات و نیازمندی های اقشار محروم استان رفع شود.
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد و با اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی و همچنین پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده است.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 778992

وب گردی

وب گردی