انتصاب رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی

با حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعبداله خانی به سمت رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی با توجه به قبول استعفای دکتر صفریان ، محمد عبداله خانی را به عنوان رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر نوریان آمده است:

«"برادر گرامی جناب آقای محمد عبداله خانی

با اهداء سلام و تحیات

با توجه به سوابق اجرایی، تعهدی و علمی جنابعالی بعنوان یکی از جانبازان انقلاب اسلامی، به موجب این حکم شما را به سمت "رئیس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات" منصوب می نمایم.

مطمئنم دینداری و تقوا و رعایت کرامت و حرمت افراد، سرلوحه کار شما بوده، بدون آنکه امر نظارت و بازرسی مورد خدشه قرار گیرد.ضمنا این مرکز قدم نهایی افراد برای اعلام رسیدگی و دادخواهی به خواسته هایشان می باشد.ایجاد یک سیستم اطلاع رسانی دو طرفه و رسیدگی به شکایات همکاران، مرکز شما را بعنوان مامن و پناهگاهی برای متقاضیان و مورد ظلم قرار گرفتگان معرفی خواهد کرد.

امید است خدمات شایسته، مخلصانه و مجدانه و همکاران مورد قبول درگاه ذات اقدس حیات قرار گیرد.

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی"»

همچنین دکتر نوریان ضمن پذیرش استعفای دکتر صفریان طی نامه ای از زحمات و تلاش‌های وی در دوران مسئولیت رییس مرکز نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات تقدیر و تشکر کرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

۲۰۴

کد خبر: 779008

وب گردی

وب گردی