آیفون 7s و آیفون 8 مهرماه به بازار عرضه می‌شوند

براساس بسیاری از گزارش‌هایی که در ماه‌های گذشته منتشر شده‌اند، شرکت اپل تمام تلاشش را می‌کند تا دهمین سالگرد معرفی آیفون به شکلی ویژه برگزار شود. در کنار گوشی‌های آیفون ۷s و ۷s پلاس، دو مدلی که انتظار معرفی‌شان را داریم؛ احتمال دارد یک آیفون دیگر با نام آیفون ۸ معرفی شود که صفحه‌نمایش اولد یکی از ویژگی‌های مهم آن است.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اخبار بسیاری که درباره آیفون‌های جدید منتشر شده اما درباره تاریخ معرفی و عرضه آن هنوز حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. پیش از این شایعاتی منتشر شده بودند که براساس آن‌ها مشخص شده بود آیفون امسال اواسط آبان‌ماه معرفی خواهد شد. حال یک گزارش جدید ادعا می‌کند آیفون ۷s و آیفون ۸ مهرماه امسال به بازار عرضه می‌شوند.

اپل در چند سال گذشته آیفون را در ماه شهریور معرفی کرده است و حال ظاهرا یک روزنامه چینی معتقد است این روند برای آیفون‌های نسل جدید هم ادامه خواهد داشت. به این شکل در شهریورماه باید منتظر معرفی و در ماه مهر منتظر عرضه آیفون به بازار باشیم.

شایعات و اخبار درباره حسگر اثر انگشت آیفون ۸ هم کماکان ادامه دارند. در حالی که گفته می‌شد اپل قصد دارد حسگر اثر انگشت این سری جدید را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند حال گفته شده که این اتفاق از نظر تکنولوژیک میسر نشده و حسگر قرار است فعلا به پشت گوشی منتقل شود و انتقال آن به زیر صفحه‌نمایش در سال‌های آینده رخ دهد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 779044

وب گردی

وب گردی