آمادگی ایرانیان مقیم تونس برای شرکت در انتخابات

هیأت اجرایی انتخابات در تونس به ریاست مصطفی بروجردی سفیر ایران در این کشور، با حضور ناظران شورای نگهبان تشکیل شد و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات در تونس اندیشیده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس اعلام هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در تونس، شعبه اخذ رأی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده و اطلاع‌رسانی مناسبی نیز از طریق سایت سفارت و صدور بیانیه در این خصوص صورت گرفته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس و رئیس هیأت اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه نیز امروز در این خصوص گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کرده است.

بروجردی تاکید کرد: ایرانیان مقیم تونس با حضور فعال خویش در انتخابات نشان خواهند داد که دوری از وطن هیچ تاثیری بر میزان عشق و علاقه آنها به میهن اسلامی و اهتمام به سرنوشت آن ندارد.

بر اساس اعلام سفارت کشورمان در تونس، انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در محل سفارت برگزار می‌شود و هموطنان مقیم واجد شرایط و دارای سن ۱۸ سال تمام می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه یا گذرنامه معتبر ایرانی، رای خود را به صندق بیاندازند.

کد خبر: 779052

وب گردی

وب گردی