جهانگیری: تاکنون گزارشی در مورد تخلفات ارائه نشده است

محمودی شاه‌نشین با اشاره به موضوع تخلفات در انتخابات شوراها گفت: تاکنون گزارشی در این مورد ارائه نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد محمودی شاه‌نشین در جمع خبرنگاران گفت: مقرر بود در بررسی‌های اولیه در 147 شهر و 10 هزار شعبه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیک برگزار شود، اما پس از بررسی‌های لازم و آخرین مصوبات مقرر شد در 141 شهر انتخابات شورای اسلامی شهر را به صورت الکترونیک برگزار شود.

وی ادامه داد: از مجموع 147 شهر که قرار بود انتخابات به صورت به الکترونیک برگزار شود 5 شهر اعلام انصراف کردند و دو شهر دیگر هم از گردانه برگزاری این انتخابات حذف شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها یادآور شد: ابتدا صندوق‌های ریاست جمهوری بازگشایی و صورت جلسه می‌شوند سپس صندوق‌های رای شورای اسلامی شهر و روستا باز خواهد شد، همچنین شعبه‌ای که انتخابات به صورت الکترونیک در آنها انجام شده قابلیت اعلام نتیجه بعد از 2 ساعت را خواهند داشت که البته این موضوع شامل شهر تهران و برخی کلان‌ شهرها نمی‌شود.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به موضوع تخلفات در انتخابات شوراها اضافه کرد: تاکنون گزارشی در این مورد ارائه نشده است.

وی متذکر شد: خوشبختانه تعرفه‌ و اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات به اندازه کافی وجود دارد، احتمال تخلف در انتخابات صفر است چراکه موضوع دست خط و تکرار اسامی و استفاده از برگه‌های غیرتعرفه وجود ندارد و کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند با وارد کردن کد نامزد مورد نظر تصویر او را تعیین و سپس وارد مراحل بعدی می‌شود.

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 779113

وب گردی

وب گردی