یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم، حضور پررنگ رسانه‌ها است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قطعا امروز شاهد جهش در آرای مردم خواهیم بود، گفت: احساس می‌کنم سال 76 در حال تکرار است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه حضورش در حسینیه جماران درباره حضور مردم در انتخابات گفت: بنده پیش بینی یک جهش را در رای مردم در انتخابات داشتم و احساس می‌کنم که سال 76 در حال تکرار است.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه، افزود: انصافا اصحاب رسانه گمنام هستند و تلاش خوبی را برای پوشش اخبار انتخابات انجام داده‌اند و از همین جا به همه آنها ابراز ارادت و خسته نباشید دارم. اصحاب رسانه حلقه واسط بین دولت و مردم هستند و یکی از عوامل اصلی در جهش آرای مردم حضور پررنگ رسانه‌ها است.

وزیر ارشاد با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت‌ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت است.

صالحی امیری توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت دانست و ادامه داد: مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد. آقای روحانی نیز اولویت تعامل با کشورهای خارجی را از دیگر برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم دارد و در یکی از شهرستان‌ها عنوان کردند که امیدوارم همه تحریم‌ها با همت دولت در همه حوزه‌ها لغو شود.

دریافت کننده: بخشی پور/

502

کد خبر: 779205

وب گردی

وب گردی