عضویت آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد واحد رشت در شبکه فناوری های راهبردی ریاست جمهوری

آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سومین عضو قطعی شبکه فناوری های راهبردی ریاست جمهوری است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فلاح باقر شیدایی در خصوص آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: این آزمایشگاه از سال 94 براساس آخرین استانداردها در راستای اخذ مجوز 17025 طراحی و راه اندازی شد.

وی افزود: در راستای اهداف سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها)در ابتدای کار دستگاه های آزمایشگاهی واحد را که بلااستفاده و یا خراب بودند را جمع آوری و دستگاه های مورد نیاز را خریداری کردیم و امروز می توانیم به جرات بگوییم که آزمایشگاه سنجش و ارزیابی مواد واحد رشت دارای دستگاه های پیشرفته و مهم بسیاری همچون HPLC، GCMASS، جذب اتمی و ... است.

حسین فلاح باقر شیدایی به اهداف راه اندازی این آزمایشگاه اشاره کرد و گفت: هدف ما از راه اندازی آزمایشگاه سنجش و ارزیابی مواد واحد رشت ارائه خدمات به دانشجویان این واحد و سایر دانشگاه های اطراف و همچنین کسب درآمد از راه های غیر شهریه بوده است.

وی با بیان اینکه این آزمایشگاه دارای سه مجوز مهم است، گفت: آزمایشگاه واحد رشت دارای مجوز همکاراستاندارد، سومین عضو قطعی شبکه فناوری های راهبردی ریاست جمهوری و موافقت اصولی از سازمان غذا و دارو است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم مجوز 17025 را نیز کسب کنیم.

کد خبر: 779336

وب گردی

وب گردی