مانچینی: می خواهم در بوندس لیگا مربیگری کنم

سرمربی سابق اینتر  می گوید برای تجربه کردن یک فرهنگ جدید دوست دارد در بوندس لیگا مربی گری کند.

به گزارش ایسکانیوز، مانچینی درمورد آ اس رم گفت: فکر می کنم آن ها مربی دیگری را استخدام می کنند. من شانس این را داشته ام که به عنوان بازیکن در آ اس رم بازی کنم. من به آن ها احترام می گذاشتم و آن ها همین کار را به عنوان بازیکن در قبال من انجام می دادند.

او درباره احتمال سرمربی گری در آ اس رم هم گفت: من هیچگاه هیچ کدام از مدیران آ اس رم را ملاقات نکرده ام. امیدوارم که پیشنهادی از تیم های خارجی داشته باشم. می خواهم یک ماجراجویی جدید را تجربه کنم و فرهنگ جدیدی پیدا کنم. می خواهم در بوندس لیگا مربی گری کنم.

روبرتو مانچینی درمورد احتمال بازگشت به اینتر هم گفت: دیگر هیچ راهی برای حرکت رو به جلو وجود ندارد. من با آن ها صحبت کردم؛ ولی آن ها حرف من را متوجه نشدند. من جاه طلبی خودم را دارم و نمی توانستم کاری که آن ها می کنند را قبول کنم. در زندگی، شما هیچوقت نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. مدیران فعلی به من پیشنهاد قراردادی 3 ساله را دادند؛ اما این پیشنهاد دچار آشفتگی هایی بود و شما نمی دانستید چه کسی مشغول مذاکره با شما است. مربی گری اینتر کار سختی بود.

وی افزود: در این فصل آن ها می توانستند در بین سه تیم بالای جدول قرار بگیرند. هر کسی که بازیکنان اینتر را خریداری کند، سود بزرگی خواهد کرد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 779425

وب گردی

وب گردی