چگونه از یک پاپ آپ تبلیغاتی برای سایت خود کسب درآمد کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه راهکارهای افزایش بهره وری تبلیغات اینترنتی را شرح دهیم. با توجه به بازدهی بسیار عالی پاپ آپ تبلیغاتی که برای بررسی انتخاب میکنیم، مشخص میشود.

به گزارش ایسکانیوز، مزیت اول تبلیغات پاپ آپ، بازدهی بسیار بالا در مقایسه با هزینه انجام شده می باشد، که همانطور که گفته شد دلیل انتخاب پاپ آپ برای بررسی همین مورد می باشد.

چگونه بفهمیم تبلیغی ارزان است؟

برای این کار کافی است بودجه مشخصی را برای تبلیغات کنار بگذاریم. مثلا میتوانیم بگوییم مبلغ پانصد هزار تومان برای معرفی محصول جدید شرکت به عموم مردم در نظر گرفته شود. در ادامه این بودجه را در تبلیغی که ارزانتر باشد، صرف کنیم. در صورتی که این تبلیغ را از نوع پاپ آپ انتخاب کرده باشیم و در انتهای اجرای تبلیغ یا همان اتمام تبلیغ مقدار فروش را یادداشت میکنیم. در شرایطی که محصول مشابهی را به سیستممان اضافه میکنیم مقدار مشخصی بودجه، که تا حد امکان باید مشابه آزمون قبلی باشد در نظر میگیریم. این بار برای انواع دیگر تبلیغات ، مثلا پاپ آپ باکس یا تبلیغات بنری هزینه می کنیم. نهایتا در زمان مقایسه علاوه بر اینکه فروشها را مقایسه میکنیم تا مقدار سوددهی هر نوع تبلیغ مشخص شود، مزایای دیگری که تبلیغات به ما رسانده اند نیز در نظر میگیریم. این مزایا میتوانند شامل مواردی نظیر افزایش رتبه الکسا یا حتی تعداد بازدید کننده و محبوب شدن سایت را شامل شود.

کلیه آزمونهای مختلفی که برای مشخص شدن بازده یک سیستم تبلیغاتی انجام میشود، برای بالابردن میزان کسب درآمد سایت می باشد و همچنین اگر یک سیستم بازده خیلی خوبی داشته باشد آن سیستم را بیشتر مورد استفاده قرار میدهیم. در مقابل اگر بازده یک سیستم پایین باشد، استفاده از آن را کاهش میدهیم.

برای افزایش یا کاهش مقدار استفاده از یک سیستم تبلیغاتی نمیتوان متعصبانه و عجولانه تصمیم گرفت. برای مثال اگر یک سیستم تبلیغاتی اینترنتی یک بار بازده خوبی نداشت، میتوان آن سیستم را در شرایط دیگر و با تغییراتی به منظور بهبود بازدهی مجددا آزمایش نمود. این آزمایش مجدد میتواند شامل تغییرات گسترده ای باشد. یکی از معمولترین مواردی که در تبلیغات اینترنتی برای بازده بیشتر تغییر میکند صفحه فرود سایت می باشد.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود به صفحه ای از سایت گفته میشود که کاربری که به سایت وارد میشود این صفحه را قبل از هر صفحه دیگری ببیند. برای طراحی بهتر صفحه فرودی که در تبلیغات اینترنتی مخصوصا تبلیغات پاپ آپ بتواند بهترین بازده را داشته باشد، رعایت استانداردهای طراحی بسیار مهم است. در صفحه فرود بهتر است لینکهای غیر مرتبط و کم اهمیت نداشته باشیم. همچنین بسیار مهم است که معرفی محصول و هدف خود را در بخش بالای صفحه انجام دهیم تا کاربر بدون یناز به اسکرول کردن صفحه بتواند تمام محتوای صفحه فرود ما را مشاهده کند. به این شکل بازدهی تبلیغات اینترنتی خود را میتوانیم افزایش دهیم.

مورد بعدی که در استانداردهای طراحی صفحه فرود بسیار مهم است، استفاده از رنگهای مناسب است. این کار در طراحی تبلیغات اینترنتی تا حدی مهم است که در تستهای یک و دو صفحات در برخی موارد تنها تفاوت دو صفحه فرود مورد آزمون رنگ آنها می باشد. جالب است که به این مورد هم اشاره کنیم که حتی با همین تغییر رنگ نرخ بازده سیستم بسیار متفاوت خواهد شد. چون طبق بررسیهای انجام شده رنگهای ملایم تر مثل آبی و سبز با تصاویر زیبا و آرامش بخش نرخ خروج کاربران بازدید کننده را کاهش میدهد. در نتیجه کمپین تبلیغاتی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

سرعت بارگذاری سایت در هر گوشه ای از نمودار بررسی ما قرار بگیرد مورد بسیار مهم و اثرگذاری می باشد. برای همین گفته میشود که بهترین موقعیت سرور در داخل کشور در دیتاسنترهایی می باشد که آپتایم مناسبی داشته باشند. طبق بررسیهای انجام شده در حوزه تبلیغات پاپ آپ سایت پاپ آپ می به آدرس popupme.net دارای سرور میزبان داخل کشور می باشد. از این رو سرعت بارگذاری تبلیغات در این سایت بسیار افزایش می یابد. از طرف دیگر سایتهای نمایش دهنده ای که سرور آنها در داخل کشور هست نیز ، به دلیل بارگذاری سریعتر امکان خروج کاربر از سایتشان بسیار کاهش می یابد.

کد خبر: 779440

وب گردی

وب گردی