ورمزیار: از هوادارن می خواهم برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: انشالله همه مردم هم می آیند و از تیم های محبوبشان حمایت می کنند تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص لیگ شانزدهم و کیفیت فوتبال ایران در این دوره گفت: لیگ باکیفیت، پویا و با نظمی را پشت سر گذاشتیم، تغییرات زیادی را در این دوره شاهد بودیم. پرسپولیس و استقلال، دو تیم پایتخت از آمادگی بهتری برخوردار بودند، اما تیم هایی مثل سپاهان، سایپا، ذوب آهن و نفت تهران آن کیفیت همیشگی را نداشتند؛ ولی در مجموع فصل خوبی بود و فکر میکنم سرخابی ها به آن قدرت همیشگی خود رسیده بودند.

وی درخصوص تعداد تیم های فعال در لیگ برتر افزود: بیشتر شدن تیم به لیگ برتر نمی تواند کمکی برای بالابردن سطح کیفی فوتبال کشور داشته باشد، همچنین برعکس این موضوع باعث کوتاه مدت شدن لیگ می شود. اگر قرار است تیمی در لیگ برتر حضور داشته باشد و حرفه ای فوتبال را دنبال کند باید همه جوانب را در نظر بگیرد و همه چیز حرفه ای باشد و از نظر سخت افزاری و مالی تامین شود. تیمی با مدیریت قوی شاید بتواند در اوج مشکلات مالی بهترین نتایج را کسب کند مثل استقلال خوزستان که با وجود کلی مشکل مالی موفق شد قهرمان شود و سهمیه آسیایی بگیرد. اما ماشین سازی با همه امکانات نتوانست لاین فصل دوام آورد و به دسته پایین تر سقوط کرد، این را می توان به ضعف مدیریتی هم نسبت داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از نادر دفعاتی است که سه نماینده ما به مرحله بعد صعود می کنند؛ من فکر می کنم تیم های ما خوب کار کردند،استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان که با شگرفتی خاصی به مرحله بعد راه پیدا کرد. به نظرم من بهترین موقعیت برای آبی پوشان اهوازی است تا خودی نشان دهند و خود را در سطح لیگ قهرمانان آسیا مطرح کنند و در معذر دید قرار دهند. نماینده های ما در این دوره کار سختی خواهند داشت، چرا که حریفای سر سختی پیش رو دارند و من امیدوارم بتوانند در بازی های خانگی با حمایت هواداران به نتایج مد نظر برسند. انشالله همه مردم هم می آیند و از تیم های محبوبشان حمایت می کنند تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 779459

وب گردی

وب گردی