نجات 80 تن از پرسنل و بیماران بیمارستان صدر/حریق یک بیمارستان در مرکز تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 80 تن از پرسنل و بیماران بیمارستان صدر درپی وقوع حریق در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا کاظم هاشم‌آبادی دراین‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در بیمارستان صدر در ساعت 6:07 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی و سه گروه امداد و نجات همراه با دو دستگاه خودرو بالابر، یک نرده‌بام، یک خودرو حامل دستگاه تنفسی و دو تشک نجات به محل حادثه واقع در خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان به‌آفرین اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در طبقه آخر بیمارستان که آشپزخانه بود رخ داده و در پی آن دود زیادی ساختمان را فرا گرفته بودکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این عملیات بیش از 80 نفر از بیماران و پرسنل بیمارستان توسط آتش‌نشانان از میان دود نجات یافتند.

هاشم‌آبادی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و اطفای کامل حریق به عملیات خود خاتمه دادند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 779538

وب گردی

وب گردی