کسب مدال برنز بازهای همبستگی کشورهای اسلامی در رشته کشتی آزاد توسط دانشجوی واحد جویبار

مسعود اسماعیل پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود اسماعیل پور در این دوره از بازی ها، در وزن 61- کیلوگرم در دور اول مقابل رجب منیر اکتاس از ترکیه با نتبجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در دور دوم کوات امیرتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در این مرحله وی مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک شکست خورد و در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز این بازی ها شد.

به گزارش آنا مسعود اسماعیل پور کشتی‌گیر آزادکار ایرانی متولد ۱۳۶۷ در شهرستان جویبار است. او در سال ۱۳۸۷ در مسابقات جهانی کشتی جوانان در استانبول مدال طلا را کسب کرد و در همان سال در مسابقات بین‌المللی کیف اوکراین مدال برنز را بدست آورد، همچنین در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی‌نو مقام اول و مدال طلا را کسب کرد . اسماعیل پور در مسابقات جهانی در بوداپست مجارستان مدال برنز را بر گردن آویخت .
در سال ۲۰۱۴ اسماعیل پور توانست در چهار رقابت بزرگ مدال‌های رنگارنگی کسب کند. ابتدا به همراه تیم ملی قهرمان جام جهانی آزاد کشور شد و سپس در مسابقات کشتی آسیا مدال طلا را به دست آورد، او همچنین توانست در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ مدال نقره را کسب کند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم شود. وی همچنین در مسابقات جهانی کشتی آزاد کرمانشاه 2017 مدال طلا را کسب کرد.
دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن تبریک کسب این عنوان ارزشمند از سوی این دانشجوی قهرمان و جهان پهلوان، به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مردم دلاور پرور شهرستان جویبار، استمرار پیروزی و سربلندی این دانشجوی جوان غیور کشورمان را در تمامی عرصه ها از درگاه ایزد منان خواستار شد.

کد خبر: 779707

وب گردی

وب گردی