سرپرست واحد کازرون: دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ابراز امیدواری کرد با همکاری، همفکری و همراهی کارمندان و استادان مشکلات موجود را برطرف و دانشگاه را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جمال الدین الوانی در جلسه شورای اداری این واحد با قدردانی از دکتر نوریان که با اعتماد مسئولیت این واحد را به او داده است با توجه به تاریخچه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت: زمانی رفتن به دانشگاه برای هر فرد ایرانی یک رویا بود و با محدود بودن صندلی دانشگاه‌های دولتی هر کسی نمی توانست به تحصیلات دانشگاهی راه پیدا کند.
وی ادامه داد: در همان زمان با کمک معنوی حضرت امام (ره) و با تلاش آیت‌الله هاشمی، دانشگاه آزاد اسلامی کار خودش را آغاز کرد و با حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از این سرمایه ملی، امروز در هر شهری، بهترین مکان با زیباترین ساختمان‌ها و با بهترین امکانات رفاهی، آموزشی و پژوهشی مربوط به این دست آورد بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی افزود: واحد کازرون با پتانسیل بالایی که دارد یکی از باسابقه‌ترین واحدهای منطقه و کشور است که در سال 1364 به همت هیات موسس در آن زمان و حمایت آیت الله ایمانی راه اندازی شد.
الوانی با بیان اینکه باید با مدیریت صحیح هزینه‌ها را کاهش داده و با صرفه جویی جلو خیلی از ریخت و پاش‌های غیر ضروری را بگیریم، ادامه داد:‌ در حفظ و نگهداری اموال و امکانات موجود تلاش کنیم.
سرپرست واحد کازرون با بیان اینکه ماه مبارک رمضان نزدیک است، گفت: امیدوارم توفیقی حاصل شود که بتوانیم از معنویات و برکات ماه مبارک رمضان و فضائل شبهای قدر هم بهره کافی را ببریم.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 779911

وب گردی

وب گردی