کیانپور:  برنامه‌های دولت دوازدهم بر حمایت از اقشار حقوق‌بگیر و محروم متمرکز شود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: راهبردها و برنامه‌های اجرایی دولت دوازدهم باید بر حمایت از آحاد حقوق‌بگیر و محروم جامعه متمرکز باشد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید کیانپور گفت: رئیس‌جمهور در پیام تبریک خود به ملت، خود را رئیس‌جمهور تک تک مردم ایران و مسئول تحقق حقوق شهروندی همه ایرانیان دانست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تولید، اشتغال، عبور از رکود و رونق اقتصادی را از مهمترین اولویت‌هایی دانست که دکتر روحانی باید به آنها توجه ویژه کند.

وی تحقق مفاد برنامه ششم، حرکت در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز 1404 و اجرای سیاست‌های اجرایی اقتصادی مقاومتی را به رییس‌جمهور منتخب یادآور شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه داد: راهبردها و برنامه‌های اجرایی دولت دوازدهم باید در حمایت از آحاد حقوق‌بگیر و محروم جامعه متمرکز باشد به بیان دیگر اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور باید بر محور حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه برنامه‌ریزی شود.

کیانپور در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: اصلاح دیدگاه دولتمردان نسبت به حمایت بانک‌ها از بخش‌های اقتصادی باید در دولت جدید رقم بخورد تا نقدینگی بانک‌ها به جای بخش‌های واسطه‌ای و خدماتی به بخش‌های مولد اقتصاد تزریق شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تشکیل کابینه‌ای منسجم‌تر و قوی‌تر از کابینه دولت یازدهم را از رییس‌جمهور منتخب درخواست کرد.

302/302

کد خبر: 780047

وب گردی

وب گردی