همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند/ انتخابات مختص به یک جناح نیست/رقابت ها را کنار و رفاقت ها را آغاز کنیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که رئیس جمهور منتخب باید خود را وقف مردم کند، گفت: رئیس جمهور باید تلاش کند تا از رای مردم پاسداری کند و خود را رئیس جمهور تمام ملت بداند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: انتخابات، انتخابات ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ حضور مردم پای صندوق رای برای کشور یک سرمایه ملی است و نشان دهنده مقبولیت نظام در میان مردم است که این سرمایه را خیلی از کشورها ندارند.

وی تصریح کرد: درصد مشارکت مردم در برخی از انتخابات های کشورهای اروپایی به زحمت به 50 درصد می رسد، اما در جمهوری اسلامی ملت ایران در این انتخابات 70 درصد شرکت کردند که حتی تا ساعت 12 الی 1 نیمه شب با حضور در صف رای گیری در انتخابات شرکت کردند.

انتخابات متعلق به یک جناح خاص نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان این که انتخابات متعلق به یک جناح خاص نیست، ادامه داد: انتخابات متعلق به نظام است و باید قدر این نعمت را دانست.

خرسند با تاکید بر این که رئیس جمهور منتخب باید خود را وقف مردم کند، افزود: رئیس جمهور باید تلاش کند تا از رای مردم پاسداری کند و خود را رئیس جمهور تمام ملت بداند نه این که یک جمع طرفداران رای دهنده خود را اعتدال بداند و 16 میلیونی که به ایشان رای ندادند را تفکر خشونت بداند که این موضوع زیبنده نیست، رئیس جمهور باید در این دوره از ریاست جمهوری اش ادبیات دوره گذشته خود را اصلاح کند.

رقابت ها را کنار بگذاریم و رفاقت ها را آغاز کنیم/همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه کازرون با اشاره به حضور بالای 40 میلیون نفری مردم در انتخابات ادامه داد: مردم به دلیل علاقه به کشور به پای صندوق های رای آمدند و گرایش و تفکر روحانی را بیشتر پسندیدند اما همه باید از این به بعد رقابت ها را کنار و رفاقت ها را آغاز کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند، گفت: رئیس جمهور باید در مقابل کمک مردم از فکر، اندیشه و مشورت با جریانات مختلف خود را محروم نکند.

وی افزود: همه باید به روحانی در عملی کردن وعده هایش پیرامون مسایل اقتصادی، اشتغال و برطرف کردن فقر کمک کنند تا انشالله دولت بتواند به قولها و تعهداتش عمل کند. دوره رقابت پایان گرفته، رفاقت ها و سعه صدر را انشالله در پیش بگیریم تا کشور بتواند به تعهداتی که نسبت به مردم دارد عمل کند.

خرسند تصریح کرد: علی رغم این که شعار دولت تعامل و گفت وگو با دنیا است، ما شاه سفر ترامپ به عربستان هستیم که شدیدترین و خشن ترین مواضع را علیه نظام جمهوری اسلامی اتخاذ می کند.

وی ادامه داد: . سفر ترامپ به عربستان نشان می دهد دشمنان ما منطق و حرف حساب متوجه نمی شوند.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی حرف اول را می زند، ما باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 780173

وب گردی

وب گردی