کارگاه مقاله نویسی دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین برگزار شد

کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور تعدادی از دانشجویان و استادان در رشته های مختلف امروز سالن آمفی تئاتردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید دارابی، رئیس واحد اسفراین درباره لزوم تشکیل کارگاه های آموزشی گفت: یکی از ملزومات فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان، انتشار مقاله در مجله های علمی پژوهشی و ژورنال های بین المللی است، از اینرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین نسبت به برگزاری کارگاه آموزش مقاله نویسی ویژه استادان و دانشجویان اقدام کرده است.

دارابی درباره هدف از برگزاری کارگاه مقاله نویسی گفت: این کارگاه با هدف افزایش دانش لازم برای فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی و نوشتن مقاله به زبان فارسی و مقالات ISI با اسلوب و روش صحیح برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر دانشجویان از این کارگاه افزود: این کارگاه توسط دو نفر از استادان هیأت علمی واحد که بیشترین تعداد مقاله را در سال چاپ کرده اند تدریس می شود.

دارابی درباره موضوعات کارگاه مقاله نویسی گفت: عمده مطالب مطرح شده توسط مدرسین انواع مقاله، تعریف های آن، ساختار مقاله، روش تحقیق، معیار یک مقاله مناسب، ساختارو چکیده مقاله و قواعد املایی است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 780255

وب گردی

وب گردی