مسابقات "جام سلامت" در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد

مسابقات ورزشی کارکنان و استادان" دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تحت عنوان«جام سلامت» در رشته های فوتسال، بدمینتون و دارت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مسابقات فوتسال که بین دو گروه 4 تیمی در سالن ورزشی شهید بروجردی برگزار شد تیم های حوزه ریاست و آموزش از گروه 1 و حوزه اداری مالی و عمران از گروه 2 تیم های صعود کننده از گروه خود بودند.

در مرحله نیمه نهایی این بازیها نیز تیم های حوزه ریاست و اداری مالی در ضربات پنالتی به ترتیب بر تیم های حوزه عمران و آموزش دانشگاه غلبه کردند و به دیدار فیال این رقابت ها راه یافتند.

در فینال این مسابقات تیم حوزه اداری مالی با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی موفق شد تیم ریاست را از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد. در دیدار رده بندی نیز تیمهای عمران و آموزش برای کسب مقام سوم این مسابقات رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که تیم آموزش موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ بر تیم عمران غلبه کند و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

در مسابقات بدمینتون «جام سلامت» نیز که در سالن ورزشی مجتمع امام (ره) برگزار شد در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مرتضی معظمی گودرزی و افشین جنانی به ترتیب با غلبه بر علی روح افزا و کامران مشرفی با نتایج مشابه 0-2 به فینال این مسابقات راه یافتند.

در فینال بدمینتون افشین جنانی با نتیجه 2بر 0 بر مرتضی معظمی غلبه کرد و قهرمان این مسابقات شد.

در دیدار رده بندی نیز کامران مشرفی با نتیجه 2بر 1 از علی روح افزا پیشی گرفت و مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

در مسابقات دارت نیز که با حضور ۱۱نفر از کارکنان دانشگاه برگزار شد داریوش قبادی، احمد کریمی و.حسین شیخی به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 780266

وب گردی

وب گردی