حضور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در اردوی تیم ملی وزنه برداری

میلاد رهبری نژاد دانشجوی تربیت بدنی واحد کرج در اردوی تیم ملی وزنه برداری دانشجویان ایران شرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، میلاد رهبری نژاد با حضور در این اردو که در محل کمپ تیم ملی وزنه برداری کشور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، برای حضور در مسابقات المپیک دانشجویان آماده می شود.

رهبری نژاد با اعلام این خبر گفت: این اردو که به مدت 7 روز و با حضور 13 نفر وزنه‌بردار برگزار شد؛ وی افزود: اردوی دوم آمادگی دانشجویان در تیم ملی از اواخر خرداد ماه آغاز شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد.

این وزنه بردار کرجی با اشاره به شرایط نسبتا خوبی که در اردوی اول حاکم بود ادامه داد: اعزام تیم ملی وزنه برداری کشور به مسابقات المپیک دانشجویان چین – تایپه اواخر خردادماه امسال است.

رهبری نژاد با ارائه توضیحاتی در خصوص این مسابقات افزود: المپیک دانشجویان چین – تایپه که هر 4 سال یکبار انجام می شود، بعد از مسابقات المپیک، دومین رویداد مهم ورزشی جهان محسوب می شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با بیان اینکه مسابقات سطح بالایی داشته و در سطح جهانی برگزار می شود، گفت: تمام تلاش خود را برای حضور موثر در این مسابقات بکار می گیریم و امیدواریم با یاری خداوند و با تمرین مناسب نتایج مناسبی را به دست بیاوریم.

رهبری نژادکه در دسته 105 کیلوگرم تمرین می کند گفت: این مسابقات به طور کلی در 8 دسته برگزار می شود که من در رده 105 کیلوگرم به میدان می روم و امیدوارم بتوانم با حصول نتیجه مناسب، برای ملت ایران افتخار کسب کنم.

کد خبر: 780352

وب گردی

وب گردی