«تمارض» به جشنواره «ترانسیلوانیا» و «شانگهای» می رود

«تمارض» ساخته عبد آبست به ۲ جشنواره «ترانسیلوانیا» و «شانگهای» می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، «تمارض» به نویسندگی و کارگردانی عبد آبست در خردادماه با نمایش در کشورهای آلمان، فرانسه، رومانی به تور اروپایی خود ادامه می دهد و پس از آن به کشور چین می رود و اولین نمایش آسیایی اش را با حضور در جشنواره فیلم «شانگهای» آغاز می کند.

«تمارض» اولین نمایش جهانی خود را با حضور در بخش فروم شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم «برلین» آغاز کرده بود. پس از آن به فلورانس ایتالیا رفت و در هشتمین دوره جشنواره «اکنون خاورمیانه» نمایش داده شد.

این فیلم اوایل خردادماه در جشنواره سینمایی «ایرانیان کلن» که از ٣ تا ٧ خرداد در کلن آلمان برگزار می‌شود، روی پرده می رود.

پس از کلن «تمارض» راهی رومانی می‌شود تا در مسابقه اصلی شانزدهمین دوره جشنواره فیلم «ترانسیلوانیا» که از ١١ تا ٢١ خرداد برگزار می شود، با فیلم های دیگر به رقابت بپردازد. این جشنواره هر ساله بزرگداشتی برای یکی از تاثیرگذارترین افراد صنعت سینما برگزار می کند. آنها امسال در نظر دارند که از آلن دلون ستاره دهه هفتاد و هشتاد سینمای دنیا، با حضور خود او، در کلوج ناپوکا رومانی، محل برگزاری جشنواره تجلیل به عمل آورند.

بعد از رومانی، «تمارض» راهی فرانسه می شود تا در پنجمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس که از ۲۴ تا ٣٠ خرداد برگزار می شود، روی پرده برود.

بیستمین دوره جشنواره فیلم «شانگهای» آخرین میزبان فیلم «تمارض» در خرداد ماه خواهد بود. این جشنواره از ۲۷ خرداد تا ۵ تیر در شانگهای چین برگزار می‌شود. «تمارض» در بخش پانورامای این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

‌مریم شفیعی تهیه کننده و محمد اطبایی عرضه و پخش بین المللی فیلم را عهده دار است.

«تمارض» محصول هیچ فیلم و اولین فیلم بلند سینمایی عبد آبست است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: عبد آبست، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی اَبیانه، تدوین: هایده صفی یاری، موسیقی و طراحی صدا: بامداد افشار، مدیر تولید: جمشید ابراهیم کرمانی، طراح چهره پردازی: احسان روناسی، صدابردار: شاهین پور داداشی، طراح صحنه: مجید یوسفی، طراح لباس: نسیم ملکی، دستیاران کارگردان: مجید عبدی، ایمان بسیم، فیلمبردار: ناصر کاووسی، دستیار اول فیلمبردار: محمد خمیس آبادی، تصحیح رنگ: هوتن حق‌شناس، جلوه های ویژه بصری: محمد ملایی، مسعود مومنی، جواد مطوری، روزبه شمشیری، سهیل اصغری، مدیر فنی: ایمان فلاح، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدی پارسی، خواننده ترانه: اَصغر پیران، فاطمه ساربانها، ترجمه انگلیسی: حسن شرف الدین، طراح گرافیک و پوستر: بابک یادگاریان، آنونس: سعید کیانپور، مشاور رسانه ای: گلاویژ نادری، عرضه و پخش بین الملل: محمد اطبایی، مجری طرح: شهرزاد سیفی، تهیه کننده: مریم شفیعی، محصول: هیچ فیلم.

عبد آبست، وحید راد، مجید یوسفی، دانیال خجسته، شهرزاد سیفی، اَصغر پیران، جواد پورحیدری، جواد پولادی، علیرضا ساوه درودی، ایمان بسیم، حنانه شاهرخی، حسن و حسین جعفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دریافت : پریسا مستقل / انتشار : سلیمی

503500

کد خبر: 780604

وب گردی

وب گردی