تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه انزلی در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر

مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ با آرمان های والای نظام  و انقلاب و شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم میثاق با دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور سرپرست, اعضای هیأت رئیسه, استادان, کارکنان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم دکترعلیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ضمن اشاره به برنامه های ویژه حوزه فرهنگی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ اظهار کرد: دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛ شهید جواد دوربین از مهمترین برنامه های ما در سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد بود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای ما جانشان را در راه دفاع از حق و حقیقت و حفظ نظام و اسلام دادند تا یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد.
اقدامی ضمن اشاره به حضور دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی تصریح کرد: از اینکه افتخار میزبانی این شهدای گمنام نصیب ما گردیده است به خود می بالیم و امیدواریم قدرآنان را بخوبی بدانیم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین با بیان اینکه شهدا زنده و در تمامی زمینه ها یاریگر ما هستند خطاب به حاضران در مراسم ازجمله دانشجویان خاطرنشان کرد: شما می توانید در تمامی مراحل زندگی خود از جمله ارتقای معرفت و شناخت؛ از این شهدا کمک بگیرید.
علیرضا اقدامی اضافه کرد: بی شک مقام شهدا از امام زادگان بالاتر بوده و این شهدا تا ابد زنده و جاوید هستند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود 4 هزار دانشجو و 91 عضو هیأت علمی؛ در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 780724

وب گردی

وب گردی