رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد بناب در خصوص راه اندازه مدارس دوره ابتدایی و اول متوسطه (راهنمایی) سما در شهرستان بناب گفت: با توجه به استقبال و اعتماد همشهریان عزیز از دبیرستان ها وهنرستان های دخترانه و پسرانه سما واحد بناب؛ این واحد در نظر دارد مدارس دوره ابتدایی و اول متوسطه را نیز در شهرستان بناب راه اندازی نماید.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد بخت آزمای خاطر نشان کرد: سرمایه اصلی مدارس غیر دولتی بویژه مدارس سما اعتماد همزمان دولت و مردم به این مجموعه بوده و خوشبختانه مدارس و آموزشکده سما واحد بناب با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت توانسته است ضمن توسعه کمی و کیفی خود هم طراز با سایر مدارس و مراکز آموزشی دولتی مورد استقبال همشهریان عزیز قرار گیرد. که اقبال روز افزون همشهریان برای ثبت نام فرزندان خود در این مدارس مؤید این موضوع می باشد.

وی در ادامه افزود: در صدد این مهم هستیم تا با ایجاد مدارسی هوشمند و چند زبانه و راه اندازی مدارس تخصصی ورزشی؛ تبدیل به یک برند آموزشی شویم که این هدف با توجه به عملکرد سما و نیز بهره مندی از اساتید و معلمین توانمند و با دانش و نیز فضای مناسب آموزشی سما دور از دسترس نخواهد بود.

لازم به ذکر است سما مخفف سازمان مدارس آزاد اسلامی می باشد که ایجاد این مدارس در راستای سیاست های آموزشی،پژوهشی،فرهنگی و پرورشی جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و هم اکنون با دارا بودن بیش از 700 مدرسه در دوره های مختلف تحصیلی و نیز 120 آموزشکده در مقطع کاردانی در رشته های مختلف در سطح کشور یکی از قطب های تعلیم و تربیت در ایران محسوب می شود.

کد خبر: 780737

وب گردی

وب گردی