تویوتا کمری 2018 معرفی شد

چند ماه پس از رونمایی تویوتا کمری مدل 2018 مخصوص آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی دیترویت، تویوتا نسخه جهانی از مدل نسل جدید این خودرو را به صورت هیبریدی برای ژاپن معرفی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، نسل کنونی تویوتا کمری در دو نسخه متفاوت اسپرت برای بازار ایالات متحده و دیگری با طراحی ممتاز برای بازارهای آسیایی و اروپایی عرضه می شود. تویوتا نسخه مخصوص آمریکای شمالی از این خودرو را در بازارهای خاورمیانه، استرالیا و نیوزیلند نیز عرضه می کند. در تایلند نیز نسخه مخصوص ESPORT کمری به فروش می رسد.

به نظر می رسد تویوتا برای نسل هشتم این خودرو طراحی جهانی آن را یکپارچه سازی کرده است.

تویوتا تغییراتی اندک را برای مدل جهانی این خودرو اعمال کرده که شامل حذف لامپ های نشانگر در چراغ های جلو و تعبیه چراغ های مه شکن افقی در کناره های خارجی جلوپنجره است.

کابین نسخه جهانی کمری نیز همچون بدنه آن شبیه به مدل مخصوص آمریکای شمالی است البته تغییراتی اندک در این بخش نیز به دلیل تمایلات متفاوت بازار وجود دارد. سیستم سرگرمی این خودرو نیز با پنج دکمه در هر طرف به جای چهار دکمه، تغییر کرده است.

تویوتا کمری جدید که بر اساس پلتفرم TNGA ساخته شده دارای طول 4.8 متر، عرض 1.8 متر، ارتفاع 1.4 متر و فاصله بین دو محور 2.88 متر است. تویوتا نسخه مخصوص آمریکای شمالی این خودرو را با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی، 3.5 لیتری V6 بنزینی و 2.55 لیتری بنزینی-برقی هیبریدی عرضه می کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 780839

وب گردی

وب گردی