برگزای چهارمین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

چهارمین جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای مراسم دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد آسلام واحد بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، در مورد جایگاه روابط عمومی در دانشگاه اشاره نمود و افزود : مخاطبان در دانشگاهها دارای فرهنگ های متنوع و خواسته ها و انتظارات متفاوت هستند که برای پاسخ گویی به این مطالبات باید در حوزه روابط عمومی آمادگی و اطلاع کافی وجود داشته باشد.

دکتر ضیائی در ادامه افزود : روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها و نهادها عمل می کند و به عنوان چشم بینای دانشگاه مطرح می شود. و هرچه روابط عمومی پویاتر باشد موجب رشد و بالندگی دانشگاه می گردد.

وی در ادامه افزود : مدیران روابط عمومی می توانند با ابزارها متفاوت و تعامل سازنده به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مدیریت کرده و به چالش می کشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی هر سازمان دست راست و مانند دو بال مدیریت آن سازمان است و بدون آن سازمان‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

در ادامه علی گلابی رضائی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در خصوص درآمد های غیر شهریه و جذب دانشجویان جدید الورود مطالبی را بیان نود.

گلابی در ادامه افزود : جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی ها فرصتی برای همگرایی و ارتباط اعضای شورا با یکدیگر است.

گلابی با تاکید بر ایجاد نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی، گفت: هر کدام از ما به عنوان مسئولین روابط عمومی دانشگاه می‌توانیم با ارائه ایده‌های نو و خلاقانه در انتقال پویایی و نشاط به کلیه سیستم دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کنیم.

اسلامی کمک کرده و روشهای نوین در جذب درآمدهای غیره شهریه و جذب دانشجو برای دانشگاه ایجاد نمایم .

سپس در پایان مسئولین روابط عمومی های دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص درآمد های غیر شهریه و جذب دانشجویان جدید الورود درجلسه مطرح نمودند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 780904

وب گردی

وب گردی