برگزاری مراسم سالروز آزادی خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی بیضا

مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی با قبار رویی از گلزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم بزرگداشت این روز حماسی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد.

سرپرست واحد بیضا در این مراسم گفت: دوران دفاع مقدس یادآوره خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل می باشد که نام شهدا را تا ابد در خاطر ما زنده نگه می دارد.

دکتر ملایی، حماسه سوم خرداد را نماد صبر مقاومت و ایستادگی در برابرظلم و ستیز خواند و گفت : حماسه سوم خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی ، رشادت و جانفشانی های رزمندگان اسلام را به رخ جهانیان کشید.

سرپرست واحد بیضا امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مرهون همین جانفشانی ها و شهادت ها خواند و گفت: بر روح والای شهدای انقلاب درود میفرستیم و در همه حال قدردان زحمات و مجاهدت های آنان هستیم.

ملایی در ادامه به وضعیت مالی و اقتصادی دانشگاه پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات مالی و کاهش تعداد دانشجویان از تمامی اعضای هیأت علمی و دیگر کارکنان انتظار می رود با جدید و تلاش بیشتر در بر طرف کردن مشکلات گام برداریم .

گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدای واحد بیضا ، و برگزاری زیارت پر فیض عاشورا ، پیاده روی کارکنان ، اساتید و دانشجویان ، از ویژه برنامه های این دانشگاه به مناسبت آزادسازی خرمشهر بود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 781046

وب گردی

وب گردی