هیچ گزینه ای به عنوان کاندیدای ریاست مجلس در فراکسیون امید مطرح نشده است/برگزاری جلسه تصمیم گیری در عصر امروز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عصر امروز جلسه فراکسیون درخصوص موضوع انتخاب هیات رییسه جدید مجلس برگزار خواهد شد گفت: موضوع معرفی گزینه به عنوان کاندیدای ریاست مجلس در فراکسیون مطرح نشده است.

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان این مطلب گفت: عصر امروز جلسه فراکسیون برگزار خواهد شد و موضوعات مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت ضمن اینکه در خصوص معرفی گزینه برای هیات رییسه مجلس اما هنوز به قطعیت نرسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که طبق گمانه زنی های انجام شده از سوی فراکسیون ولایت ومستقلین این طورعنوان شده تا هردو بر سر ریاست دوباره آقای لاریجانی به اجماع نظر رسیده اند اظهار کرد: اصلا مبحث ریاست در فراکسیون مطرح نشده به علاوه اینکه اگر تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود از سوی فراکسیون است که هنوز جلسه در این خصوص برگزار نشده است.

وی گفت:صحبت هایی از سوی فراکسیون مستقلین صورت گرفته که علاقمند به توافق،ائتلاف و تفاهم هستند.

عضو فراکسیون امید در ادامه بیان داشت: اگر از سوی فراکسیون امید موضعی جدید اتخاذ شود چه به صورت تفاهمی و چه به صورت ائتلافی در جلسه فراکسیون عنوان و تصمیم گیری خواهد شد.

رحیمی در پایان درباره پیش بینی خود را در خصوص ریاست دوباره لاریجانی عنوان کرد: الان تا قبل از جلسه فراکسیون امروز نمی توان ریاست قطعی لاریجانی برای هیات رییسه آتی مجلس را پیش بینی کرد چرا که موضع اتخاذی فراکسیون در این جریان بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش ایسکانیوز بنا به گزارش های واصله، فراکسیون ولایی موضع خود را در خصوص ریاست مجلس در خصوص حمایت از علی لاریجانی مطرح کرده است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 781113

وب گردی

وب گردی