آمادگی واحد ایلام برای کمک به توسعه ورزش همگانی

عباسی گفت: توجه به ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی علمی و زیربنایی است.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با داشتن مجموعه ورزشی استاندارد و اساتید مجرب آمادگی لازم برای همکاری و کمک به توسعه ورزش همگانی در استان ایلام دارد.

شهریار عباسی در دیدار با رئیس انجمن اسپوکس ایران تصریح کرد: توجه به ورزش حرفه ای و ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت علمی و زیربنایی انجام می شود.

وی بیان کرد: تمام زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای توسعه ورزش حرفه ای و ورزش همگانی از جمله اعضای هیات علمی مجرب در رشته های تربیت بدنی، پتانسیل و استعداد درخشان دانشجویان و امکانات فیزیکی شامل سالن های چندمنظوره و تجهیزت استاندارد در واحد ایلام وجود دارد و این دانشگاه همواره در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به توسعه ورزش در ایلام کمک کرده است.

دبیر هیات امنای استان ایلام بیان کرد: فضای دانشگاه باید با شاط و سرزنده باشد و ورزش و توسعه ورزش همگانی در بین دانشجویان ، اساتید و کارکنان به افزایش نشاط و پویایی دانشگاه کمک می کند.

عباسی تصریح کرد: این واحد دنشگاهی آمادگی لازم برای همکاری با انجمن اسپوکس و برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی دارد.

رئیس انجمن اسپوکس ایران گفت: اسپوکس ورزش "سریع ترین، با هوش ترین و قوی ترین" است که رشته های رزمی و غیر رزمی را در برمی گیرد ودر حقیقت یک ورزش همگانی- قهرمانی است.

محمد رضا هاشم تصریح کرد: اولویت اصلی این انجمن راه اندازی آن در استانها و شهرستانها و آموزش آن است.

وی گفت: این انجمن آمادگی لازم برای برگزاری این رشته ورزشی در تمام رده های سنی ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های آنان در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دارد.

در این دیدار رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام گفت: اولین دوره کلاس مربیگری و داوری درجه 3ملی اسپوکس در استان ایلام با حضور 20 شرکت کننده به همت هیات انجمن های ورزشی استان برگزار می شود.

ارسلان چولکی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام وهیات انجمن های ورزشی استان تفاهم نامه همکاری دارند و تاکنون درقالب این تفاهم نامه اقدامات ارزند ای برای توسعه ورزش استان انجام شده است.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781117

وب گردی

وب گردی