پیروانی: به دلیل شرایط بدنی برابر زامبیا کم آوردیم

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: در نیمه دوم به دلیل شرایط بدنی بازیکنان نسبت به زامبیا کم آوردیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیرحسین پیروانی پس از بازی ایران مقابل زامبیا در نشست خبری عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم به دلیل شرایط بدنی بازیکنان نسبت به زامبیا کم آوردیم و این مشکل باعث شد که در عرض 13 دقیقه 4 گل دریافت کنیم. بازیکنان ما در نیمه اول ارائه گر بازی خوبی بودند. طبیعی است که ما پس از سال ها در جام جهانی حاضر شده ایم. لیگ ایران اخیرا تمام شده و بازیکنان در یک لیگ فرسایشی حضور داشتند. ما برای آماده سازی کامل تیم فرصت کافی نداشتیم اما با این وجود در همان زمان هم بازیکنان با همه وجود تمرین کردند. طبیعی است که برای حضور در این مسابقات باید تجارب بیشتری داشت.

وی ادامه داد: من بارها به بازیکنان گفتم که بازی را کنترل کنند اما آنها تمرکز خود را از دست دادند. این طبیعت فوتبال است. بچه ها در این دو بازی بسیار شاداب کار کردند. من از عملکرد آنها رضایت کامل دارم. اگر اشتباهی شد و بازی را باختیم به من برمی گردد.

سرمربی تیم جوانان ایران درباره بازی سوم مقابل پرتغال گفت: باید با بازیکنان صحبت کنیم و آن‌ها را برای دیدار با این تیم آماده کنیم.هنوز شانس خوبی برای صعود از گروه داریم.

پیروانی درباره اینکه آیا تصور می کرد تیمش پس از برتری ۲ بر صفر مقابل زامبیا در نهایت شکت بخورد یا نه، بیان داشت: ما از نظر بدنی کم آوردیم.در ادامه زامبیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست ۴ بار دروازه ما را باز کند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 781128

وب گردی

وب گردی