امروز جوانان با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، در سنگر علم و دانش به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب هستند

دویست و نهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر نوریان سرپرست دانشگاه و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی محمد نوریان در ابتدای این جلسه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

دکتر نوریان اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور فتحی بزرگ و پیروزمندانه در دفاع مقدس است که با غیرت و شجاعت سربازان وطن و در حماسه ای خونین، بخشی از خاک مقدس ایران از دشمن غاصب بازپس گیری شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جوانان کشورمان که در دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند، امروز با تأسی از همان فرهنگ دفاع مقدس، در سنگر علم و دانش به دنبال تحقق آرمان های انقلاب هستند و نشان دادند که راه پیشرفت و توسعه کشور در گرو تقویت بنیه های علمی خواهد بود.

در ادامه، دکتر نوریان با شادباش و تهنیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت عظیم الشأن ایران برای پیروزی و مشارکت چشمگیر آنان در انتخابات اخیر، گفت: ملت بزرگ ایران پشتوانه انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با تبریک به رئیس جمهور منتخب دوره جدید و اعضای شورای شهرها و روستاها بخصوص مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

در این جلسه سقف تدریس اعضای هیات علمی در دوره تابستان، بازنگری بخشنامه های موازی و توجه به سرمایه های انسانی در تمام ابعاد به عنوان شاخص اصلی رشد و بالندگی و ایجاد فضایی برای استقرار اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی جهت استفاده بهینه از حضور آنان در واحد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است گزارش کمیسیون های تخصصی شماره یک و سه هیات رئیسه، در جلسه امروز ارائه و پس از بحث و بررسی اعضا، در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر: 781158

وب گردی

وب گردی