آزادسازی خرمشهر یکی از افتخارات زرین انقلاب اسلامی است

کارگاه یک روزه با عنوان آسیب شناسی فضای مجازی در سالن جلسات دانشکده علوم انسانی در واحد رشت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این کارگاه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یاد وخاطره شهدای عملیات بیت المقدس برای همیشه زنده است .

وی خاطر نشان کرد : آزادسازی خرمشهر یکی از افتخارات زرین انقلاب اسلامی است که جوانان ما با نثار خونشان، کار غیر ممکن را ممکن ساختند .

وی ادامه داد: یکی از سیاست های راهبردی شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، احیای فرهنگ گفتمان و نظریه پردازی با حضور جوانان دانشجو است که حوزه فرهنگی توانست گام مؤثری در جهت رشد فرهنگ اصیل اسلامی و برگزاری جلسات تخصصی و میزگرد های فرهنگی بردارد که این جلسات توانست مورد توجه اقشار مختلف دانشجویان قرار گیرد.

در ادامه این مراسم خانم دکتر اکرم رحمانی رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت : شبکه های اجتماعی یکی از نمادهای دنیای مجازی است که امروزه کاربران بسیاری در سرتاسر جهان به آن گرایش دارند . این شبکه ها انواع زیادی دارند و استفاده از آن افزون بر پیامد های سازنده خود می تواند چالش هایی را برای کاربران پدید آورند.

وی افزود : کاربران شبکه های اجتماعی مجازی در معرض چالش های سیاسی و امنیتی ، فرهنگی ، روانی و افزایش سواد رسانه ای کاربران دنیای مجازی ، آشنایی آن ها با جرایم مجازی و نیز رویکرد های پیشگیری های جرم شناختی از این جرایم راهبرد های مهمی برای مقابله با چالش های جرم شناختی کنش گری کاربران شبکه های اجتماعی مجازی است.

لازم به ذکر است این کارگاه که مدرس آن یکی از اعضای هیأت علمی جزاء و جرم شناسی بود به همت حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی و پیگیری دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد که مورد توجه جمع کثیری از دانشجویان علاقه مند به مباحث علمی قرار گرفت.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 781288

وب گردی

وب گردی