سیدحسن نصرالله: آنچه در ریاض اتفاق افتاد هیچ تاثیری بر داخل لبنان نخواهد داشت

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی و آمریکا در ریاض، گفت آنچه در ریاض اتفاق افتاد هیچ تاثیری بر داخل لبنان نخواهد داشت. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ دبیر کل حزب الله لبنان بر مقاومت بدون اتکا به حمایت خارجی تاکید کرد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش در سخنانی به مناسبت هفدهمین عید مقاومت و آزادسازی شهر الهرمل گفت هر کس به مقاومت ایمان داشته باشد منتظر هیچ کس در جهان، یا اجماع داخلی یا حمایت خارجی، نمی ماند.

وی افزود پیروزی سال 2000 میلادی با پایداری مردم و قربانی های ارتش لبنان و مقاومت تحقق یافت.

سید حسن نصرالله گفت خبر غافلگیر کننده بزرگ این است که مقاومت در فلسطین از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و نسل آینده ملت های منطقه را می سازد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی و آمریکا در ریاض، گفت آنچه در ریاض اتفاق افتاد هیچ تاثیری بر داخل لبنان نخواهد داشت.

وی افزود نیروهای امنیتی در منطقه البقاع تدابیر و اقدامات جدیدی صورت می دهند و این خواست مردم است و دولت به آن پاسخ مثبت داده است.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت ارتش سوریه و هم پیمانانش به پیشروی خود ادامه می دهند و در پی درگیری با گروه تروریستی داعش، کنترل منطقه العلیانیه را در جنوب غربی شهر تدمر در حومه جنوب شرقی حمص به دست گرفتند.

وی افزود زمانی که گروه های تروریستی بر مناطقی در سوریه مسلط شدند و تهدید کردند به روستاهای البقاع حمله می کنند، ساکنان این منطقه در کنار ارتش ایستادند و مقابله کردند و شهید دادند و در آن موقع نیز مقاومت در کنارشان بود.

وی با اشاره به اینکه ما اکنون در مرحله حساسی از تاریخ لبنان قرار داریم، اظهار داشت آمریکا و غرب به اسرائیل در اشغال لبنان کمک و از آن حمایت کردند، این درحالی است که لبنانی ها در سال دو هزار تصمیم گرفتند مقاومت کنند و در نتیجه پیروز شدند و تنها ایران و سوریه بودند که از مقاومت در تحقق آزادسازی جنوب لبنان حمایت کردند.

تایید کننده:سرلک

کد خبر: 781323

وب گردی

وب گردی