حکیمی پور: در سطح مدیریت های دولت یک خانه تکانی صورت بگیرد /تغییر کابینه توقع جامعه است

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان این که باید در کابینه دولت دوازدهم از افراد چابک استفاده شود، گفت: در سطح مدیریت های این دولت بهتر است یک خانه تکانی به وجود بیاید زیرا تغییر کابینه توقع جامعه است .

احمد حکیمی پور فعال سیاسی اصلاح طلب درخصوص این که روحانی باید به چه فعالیت هایی در دوره دوم ریاست جمهوری اش اولویت دهد، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: روحانی باید صداقت، شفافیت و راستگویی، و منش و روشی که در چهار سال گذشته یعنی در دوره اول ریاست جمهوری اش داشته است را ادامه دهد.

وی افزود: نکته دیگر این است که روحانی باید رفتار کنشی دنبال کند، به این معنا که سیاست کنش محور را در واکنشی قرار دهد تا رقیبانی که قصد به تله انداختن وی را داشتند به بن بست بخورند.

این فعال سیاسی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گیری انتخابات افزود: باید انسجام و وحدت در کشور بیشتر شود و از فرصت های زیادی که در نظام و کشورمان شکل گرفته در جهت جذب سرمایه و ایجاد اعتماد جهانی و نفی ایران هراسی به خوبی استفاده کنیم.

حکیمی پور با اشاره به این که روحانی باید سیاست های اقتصادی مقاومتی را به درستی اجرا کند، ادامه داد: زیرا سیاست های اقتصاد مقاومتی سیاستهای توسعه همه جانبه کشور است و جلب سرمایه گذاری هم باید افزایش پیدا کند، اولویت باید با کارخانه ها و کارگاه ها ی کوچک باشد و درواقع سرمایه گذاری های زود بازه که بتواند اشتغال و ایجاد امید در جامعه وجود بیاورد.

وی تصریح کرد: در ‌کابینه دولت دوازدهم باید از افراد چابک استفاده شود و از نیروهای جدید با افکار جدید استفاده شود، در سطح مدیریت های این دولت بهتر است یک خانه تکانی به وجود بیاید زیرا تغییر کابینه توقع جامعه است و حتما باید شکل بگیرد؛ همچنین باید از نیروهای مجرب در دولت استفاده شود نه این که از اشخاص کم تجربه استفاده کنند که هیچ فعالیتی نداشته باشند بلکه به عنوان مشاورانی امین باشند و به فکر کمک به دولت باشند.

حکیمی پور در پایان گفت: کارنامه دولت در حال حاضر دقیق خوانده خواهد شد و با توجه به چهار سال اول ریاست جمهوری روحانی الان وقت برداشت محصول است و در این چهار سال تجربیاتی به دست آوردند که باید این تجربیات در حال حاضر به بار بنشیند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 781335

وب گردی

وب گردی