حضور مبلغان در خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی سینا

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: دعوت از مبلغان برای حضور در خوابگاه‌های دانشجویی و مسجد دانشگاه در راستای برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، تبیین مباحث تبلیغی و برنامه‌های دیگر، فرصتی مناسب برای بهره‌مندی دانشجویان از برکات معنوی ماه رمضان است.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر عروتی‌موفق اظهار کرد: این دانشگاه همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر و بهره‌گیری هر چه بیشتر از برکات معنوی ماه مبارک رمضان درنظر گرفته است.

وی افزود: این مجموعه با همکاری نهاد معظم رهبری در دانشگاه، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مسجد بزرگ دانشگاه و در ساعات میانی روز برای شرکت و بهره‌مندی هر چه بیشتر دانشجویان از این مراسم معنوی را در برنامه ویژه این ماه گنجانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا اضافه کرد: نشست‌های قرآنی تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در مسجد، مراسم افطاری و نشست رئیس دانشگاه و مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های اسلامی دانشگاه به همراه پرسش و پاسخ پس از افطار از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه دعوت از مبلغان یکی‌‎ دیگر از کارهای سازنده در بخش فرهنگی دانشگاه است، عنوان کرد: دعوت از مبلغان برای حضور در خوابگاه‌های دانشجویی و مسجد دانشگاه در راستای برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، تبیین مباحث تبلیغی و برنامه‌های دیگر، فرصتی مناسب برای بهره‌مندی از برکات معنوی این ماه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اینکه مراسم‌ افطاری همچون سال‌های اخیر امسال نیز در دانشگاه برگزار خواهد شد، گفت: جشن نیمه رمضان، همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) پس از مراسم افطار برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781351

وب گردی

وب گردی