راه‌اندازی مرکز تولید محتوای آموزشی الکترونیکی در علوم‌پزشکی لرستان

مدیرکل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی مرکز تولید محتوای آموزشی الکترونیکی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی فرهادی با بیان اینکه مرکز تولید محتوای آموزشی الکترونیکی در این معاونت راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در این برهه زمانی بسیار از آموزش مجازی استقبال می‌شود و در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برخی از دروس و ساعات را مشخص کردیم تا از این فضا استفاده کنند.

مدیرکل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: این مرکز با تجهیزات کامل در دانشگاه راه‌اندازی شده تا برخی رشته‌ها و دروس به صورت مجازی ارائه شوند.

فرهادی با بیان اینکه رشته‌هایی نظیر اتاق عمل، هوشبری ناپیوسته و برخی از دروس علوم پایه پزشکی مثل آناتومی و فیزیولوژی می‌توانند از این بستر بهره‌مند شوند، افزود: تلاشمان بر این است که برخی دروس گروه معارف را نیز به مجموع دروس فوق اضافه کنیم.

مدیرکل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد:در مهرماه جاری استفاده از محتوای آموزشی در فضای مجازی متناسب با همه با رشته‌ها راه‌اندازی خواهد شد و قطعا با استقبال اکثر دانشجویان روبرو خواهد بود.

مدیر کل آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۷۵ دانشجو در همه مقاطع مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: همچنین ۲۵۱ عضو هیات علمی در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند و در فراخوان امسال نیز ۴۰ نفر هیات علمی جذب خواهد شد که بیشتر در رشته‌های بالینی، علوم پایه و دندانپزشکی خواهند بود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781354

وب گردی

وب گردی