معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین/تصاویر

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه‌ی نخستین همایش تقدیر از مشاوران، پیمانکاران و پیشکسوتان برتر استان قزوین، از مراکز تحقیقاتی و محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کرد.

​به گزارش ایسکانیوز، مهندس غلامرضا شافعی در این بازدید ضمن دیدار با دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه، از نزدیک با دستاوردها و محصولات دانش بنیان آنان آشنا شد.

وی در این بازدید ضمن رانندگی با خودروی برقی 2 نفره ی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، آن را برای کشور مفید عنوان و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد حضور این محصول در بازار باشیم.

مهندس شافعی ربات زیردریایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را کارآمد دانست و بر لزوم رفع موانع استفاده از آن در صنایع دریایی و نظامی تاکید کرد.

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور غلبه ی تیم ربات‌های فوتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بر تیم سی.ام.یو (رتبه ی نخست کامپیوتر آمریکا) در مسابقات جهانی رباتیک را غرورآفرین خواند و افزود: تصور نمی‌کردم دانشگاه‌ آزاد اسلامی قزوین چنین افتخاراتی داشته باشد و از این بابت به ریاست، استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

شایان ذکر است؛ در نشست مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر موسی‌خانی در خصوص راه‌های همکاری‌های دوجانبه‌ی تحقیقاتی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه واحد قزوین بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: 781401

وب گردی

وب گردی