انتقاد از عدم مطالبه کیفیت دانشگاه علمی کاربردی توسط دانشجویان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ضمن انتقاد از عدم مطالبه کیفیت از این دانشگاه توسط دانشجویان طی سال های گذشته تاکید کرد: بخش مهمی از ماموریت های مغفول مانده دانشگاه به زودی محقق می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین امید در نشست دبیران شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه یک دانشگاه شغل محور، مهارتی و کارآفرین است که این پتانسیل وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه های کشور است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک سیستم نظام مند و دارای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه کارآفرینی، ایجاد شغل و توانمندسازی جامعه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن انتقاد از عدم مطالبه کیفیت از این دانشگاه توسط دانشجویان طی سال های گذشته تاکید کرد: دبیران شوراهای تعامل، بازوان توانمند در واحدهای استانی هستند و باید زمینه ارتباط و گفتگو با نمایندگان مجلس در استانها را بصورت گروهی فراهم کنند تا بتوانند قابلیت ها و ظرفیت های این دانشگاه را به گوش نخبگان و مسئولان استانی برسانند و حمایت آنها را جلب کنند.

امید، ماموریت گرایی و کیفیت بخشی مراکز را از مهم ترین برنامه های پیش روی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: هدف اصلی ما پرورش و تربیت نیروهای کاردان، متخصص و کارشناسان دارای مهارت است.

وی اظهر داشت: این دانشگاه باید نیروهایی تربیت کند تا آماده ورود به بازار کار باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: مصوبه ای را از مجلس گرفتیم که براساس آن برای اولین بار مراکز این دانشگاه می توانند از تسهیلات ویژه برای ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی بهره مند شوند.

امید ادامه داد: ماموریت گرایی و ارتقای کیفیت از برنامه های اصلی این دانشگاه در دوره جدید است و با سرعت و دقت درحال پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد، بخش مهمی از ماموریت های مغفول مانده دانشگاه در آینده نزدیک محقق شود و در این راستا مسئولان دانشگاه موظف شده اند اجرای ماموریت ها را در سطح واحدها و مراکز رصد کنند.

خیرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781442

وب گردی

وب گردی